Den Antropologiske Vinkel - HUD (online version)

Onsdag d. 10. marts 2021 kl. 16:55 til 18:45

Onsdag d. 10. marts 2021 kl. 14:00

ZOOM ZOOM

Den Antropologiske Vinkel - HUD (online version)

Dansk Etnografisk Forening præsenterer DEN ANTROPOLOGISKE VINKEL PÅ HUD! (denne gang i online format)

Er du også blevet lidt hudsulten på det sidste?
Vi i Den Antropologiske Vinkel kender følelsen. Måske kan vi ikke stille din hudsult, i stedet kan vi tilbyde en masse interessant viden om emnet hud.

Denne gang prøver vi noget nyt og inviterer til en online oplægsaften, hvor vi præsenterer flere antropologiske vinkler på HUD.
Huden er menneskets største organ. Det er vores overflade og vores berøringsflade med verden. Den er også noget af det første, vi ser, når vi møder hinanden. Når vi mødes lader vi også ofte vores hud møde hinanden. Vi siger pænt goddag med et håndtryk. Håndflade mod håndflade. Måske har din hud og dit forhold til den betydning for den måde, du møder verden på og hvordan verden møder dig.

Ordstyrer og oplægsholderne bliver annonceret løbende, så hold øje med begivenheden!

Arrangementet er gratis, men tilmelding er stadig påkrævet.

Tilmeldingsfristen er d. 8/3.
Arrangementet foregår via Zoom.
De virtuelle døre åbner kl. 16.55, arrangementet starter kl. 17.00 og slutter kl. 18.40