Årsmøde: Antropologer og Medier / Antropologer i Medier

Moesgård Museum, Moesgård Allé 15, 8270 Højbjrg Moesgård Museum
8270 Højbjrg

Årsmøde: Antropologer og Medier / Antropologer i Medier

Årsmøde 24 maj - NY TILMELDINGSFRIST MANDAG 20. MAJ KL. 12.
Moesgaard 24. maj 2019 kl. 13-18 + festmiddag

Åbningsdebat
Sine Plambech (DIIS) og Mikkel Rytter (AU) for og imod udsagnet “Tal aldrig med Pressen”

Ordstyrer: Johanne Mygind, Weekendavisen

4 workshops:

1) Antropologi vs Mediedagsordener v/ Jannie Møller Hartley (journalistik, RUC) og Christian Suhr (AU)
2) Antropologisk Medie Support v/ Carolina Sanchez Boe (AU/Sorbonne) og Mads Daugbjerg (AU)
3) Udstilling, Film og TV v/ Anders Emil Rasmussen (Moesgaard), Janus Metz (filminstruktør) og Christian Vium (AU)
4) Nye modaliteter: Web, VR og  Podcast v/ Adrienne Mannov (AAU), Maja Hojer Bruun (AU), Astrid O. Andersen (AAU) og Karen Waltorp (AU)

Afsluttende plenumdebat – og så festmiddag!

(Deltagelse i det faglige arrangment 50,- // gratis for studerende og medlemmer // inkl. middag kr. 150 for medlemmer af både Dansk Etnografisk Forening og Antropologforeningen // kr. 200 for ikke-medlemmer).